Laserbehandelingen2018-11-18T17:55:47+00:00
Laserbehandeling e-matrix REFLEQT CLINIC Haarlem acne behandeling

STOOR JE JE AAN OVERMATIGE BEHARING OF ONTSIERENDE VAATJES?

GA VOOR EEN LASER BEHANDELING.

Stoor je je aan acne, littekens of pigmentvlekken in het gezicht? Of wil je af van overbeharing, striae of couperose?

Een laserbehandeling verhelpt deze en andere onvolkomenheden aan de huid. Onze cliënten ervaren na een behandeling een grote impact op hoe zij zich voelen over zichzelf en overkomen op anderen.

In onze kliniek in Haarlem werken we samen met Cosmetique Totale. Cosmetique Totale werkt in onze kliniek met twee hoogstaande typen laserapparaten: de E-matrix en de Elos. Met deze professionele lasers kunnen onze huidtherapeuten een breed scala aan behandelingen kunnen uitvoeren, zoals definitieve ontharing van het gebied boven de bovenlip of het verwijderen van zichtbare vaatjes en littekenweefsel. Tijdens de intake adviseert onze huidtherapeut over de behandeling die het beste bij jou past.

Uiteraard zijn onze huidtherapeuten lid van de beroepsvereniging NVH. Hierdoor kom je mogelijk in aanmerking voor een vergoeding door je zorgverzekeraar.

SNEL GEHOLPEN, SNEL RESULTAAT

Lasertherapie is voor diverse behandelingen in te zetten: van permanente ontharing tot het verwijderen van zichtbare vaatjes, acne, littekens en pigmentvlekken. De benodigde behandeling en type laser is afhankelijk van het soort aandoening en huidtype. Zo is de Elos, een IPL-apparaat (Intense Pulsed Light), geschikt voor mensen met een lichtere huid. De E-matrix is zeer effectief voor huidverjonging en -verstrakking.

De gemiddelde duur van een behandeling is tien minuten tot een uur. Het resultaat is optimaal zichtbaar na twee tot drie weken. Tijdens een intake stelt de huidtherapeut een persoonlijke behandelplan voor je op. Deze bevat de aanpak, het aantal benodigde behandelingen en de kosten.

couperose REFLEQT CLINIC in Haarlem kunt er terecht voor de laserbehandeling - laserontharen

REFLEQT GAAT VOOR 100% TEVREDENHEID

“Ik ben blij met het resultaat, kom zeker voor een volgende behandeling. Het personeel is erg vriendelijke en je word goed geholpen. Ik ben blij met het resultaat, kom zeker voor een volgende behandeling.”

– Joost

“Mooie kliniek met moderne frisse uitstraling, je waant je echt even in heaven! Je staat echt centraal, luisteren naar je verhaal en zijn zeer deskundig en professioneel met hun behandelingen. Een hele fijne ervaring waar ik graag voor terug kom.”

– Amber

VEELGESTELDE VRAGEN

Doet een laserbehandeling pijn?

De pijn die je ervaart bij laseren is erg afhankelijk van het deel van het lichaam dat je wilt laten behandelen. Zo heeft het gezicht en de bikinilijn een hoger pijnniveau dan de buik of armen. Over het algemeen wordt de pijn als redelijk te doen ervaren.

Kan ik mijn dagelijkse bezigheden direct na de behandeling weer oppakken?

Ja, dat kan. Er is geen sprake van napijn, maar de huid kan de eerste paar uren wel enigszins verkleuren en licht gevoelig zijn. In uitzonderlijke gevallen kunnen tijdelijk kleine blaasjes of korstjes op de huid verschijnen.

Zijn er risico’s verbonden aan een laserbehandeling?

De E-matrix en Elos lasers waar wij mee werken zijn zeer veilig bevonden. Soms kan de huid na de behandeling donkerder of lichter worden. Deze kleurverandering verdwijnt na verloop van tijd weer. Als je last hebt van eczeem of een koortslip dan voeren we geen laserbehandeling uit, omdat dit door de laserbehandeling kan verergeren.

Wat kost een laserbehandeling?

Tijdens de intake bespreken we de aanpak en de bijbehorende kosten. Deze hangen af van de aanpak en het aantal benodigde behandelingen. Voor permanente ontharing zijn bijvoorbeeld zes tot acht behandelingen nodig. Voor een algemene indruk van de prijzen verwijzen we je door naar de pagina met Tarieven.

Wordt een laserbehandeling vergoed?

Sommige verzekeraars vergoeden een deel of het volledige bedrag als het gaat om een extreme aandoening of extreem veel haargroei. Er is dan een medische verklaring nodig van je huisarts. Informeer bij je zorgverzekeraar of zij bepaalde behandelingen vergoeden.

Heb je zelf een andere vraag? Stel je vraag dan via ons contactformulier.

OVER REFLEQT® CLINIC

Dè anti-aging kliniek voor orthomoleculaire en cosmetische geneeskunde in Haarlem en omstreken. Dat betekent dat wij helpen met zowel innerlijke gezondheid als uiterlijke schoonheid. Omdat wij als één van de weinige klinieken in Nederland behandelingen voor beide gebieden uitvoeren en dit met elkaar combineren, geniet jij van mooiere en langdurigere resultaten. Zo kun jij één van de vele gezonde en tevreden klanten zijn die straks bij ons de deur uit stapt

VOEL JE GOED, ZIE ER BETER UIT

Maak direct een afspraak voor een gratis REFLEQT introductie!